شناسه خبر : 36889
پنجشنبه 29 مرداد 1394 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسباب واثاثیه مادر شهید درخیابان/تصاویر

مادر شهید یوسفی یک واحد آپارتمان چند سال پیش خریداری کرده بود و حال پس از گذشت چند سال برادر فروشنده خانه ادعا کرده است که اسناد فروش خانه توسط برادرش جعلی است و توانسته حکم تخلیه خانه را بگیرد. حالا خارج از بحث قانونی ماجرا باید پرسید آیا انسانیت مانع از این نشد که به احترام فرزند شهید این مادر هم که شده از تخلیه خانه بپرهیزد؟ آیا این است اجر مادران شهدا؟
  

روز دوشنبه 26 مرداد بود که متوجه شدیم خانه مادر شهید یوسفی در فردیس کرج با حکم قضایی تخلیه شده و لوازم منزل این مادر شهید دلسوخته در خیابان رها شده است و تلاش دلسوزان و بسیجیان پایگاه شهید آوینی منطقه فردیس جهت جلوگیری از اجرای حکم تخلیه خانه مسکونی مادر شهید یوسفی واقع در خیابان شهید روستایی (اهری) به دلیل عدم پیگیری مسولان مربوطه هیچگونه نتیجه ای نداشته است.
 

اسباب واثاثیه مادر شهیدی درفردیس کرج درخیابان به نمایش گذاشته شد

با پیگیری های انجام شده خبرنگار اسنا و پرس و جو از مطلعین این ماجرا مشخص شد که این آپارتمان شش واحدی که مادر شهید یوسفی در یکی از این واحد ها ساکن بوده است چند سال پیش توسط این خانواده ها خریداری شده است و حال پس از گذشت چند سال برادر فروشنده خانه ادعا کرده است که اسناد فروش خانه توسط برادرش جعلی بوده است و توانسته حکم تخلیه خانه را بگیرد. حالا خارج از بحث قانونی ماجرا باید پرسید که چرا تقاص جعل سند برادر این آقا را باید این شش خانواده بپردازند؟ آیا انسانیت مانع از این نشد که به احترام فرزند شهید این مادر هم که شده از تخلیه خانه بپرهیزد؟ آیا این است اجر مادران شهدا؟
 

اسباب واثاثیه مادر شهیدی درفردیس کرج درخیابان به نمایش گذاشته شد

بسیجی های پایگاه شهید آوینی تمام تلاش خود را کرده اند که از این اتفاق جلوگیری کنند و با مسئولین مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران رایزنی کرده اند اما این تلاش به جایی نرسید و مسئولان به وظایف خود عمل نکردند و متاسفانه با تمام این تلاش ها روز دوشنبه حکم تخلیه این خانه ها اجرا شد اگرچه در این میان تنشی هم بین بسیجیان دلسوز و نیروی انتظامی پیش آمد اما هر دو طرف در این ماجرا دلسوز بوده اند؛ بسیجیان برای احترام خانواده ی این شهید عزیز و نیروی انتظامی هم مامور به اجرای قانون بود.
 

اسباب واثاثیه مادر شهیدی درفردیس کرج درخیابان به نمایش گذاشته شد


فرمانده انتظامی فردیس: اجرای این حکم دل مارا کباب کرد
سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی فردیس در گفتگو با خبرنگار اسنا در این باره گفت: چند روز قبل این حکم به نیروی انتظامی فردیس ابلاغ شد که با پادرمیانی نیروی انتظامی یک مهلت ده روزه برای این خانواده ها از وکیل پرونده گرفته شد اما متاسفانه پس از گذشت این مدت این خانواده نتواستند خانه را تخلیه کنند و در نهایت نیروی انتظامی فردیس با فشار وکیل پرونده مجبور شد این حکم را که واقعا اجرای آن دل مارا کباب کرد اجرا کند. در روز اجرای حکم هم یک تنش کوچکی بین سربازان نیروی انتظامی و نیروهای دلسوز بسیج پیش آمد که حل شد.

وقتی بنیاد شهید به وظیفه ذاتی خود عمل نمی کند
تخلیه خانه مادر این شهید بزرگوار با تمام حواشی که داشت و دل مردم البرز را سوزاند یک نکته مهم داشت و آن هم این نکته که جای بنیاد شهید کجای این ماجرا است!، با این که از چندین روز قبل از اجرای حکم تخلیه بسیجی های پایگاه شهید آوینی پیگیر بودند از بنیاد شهید که این اتفاق نیافتد یا راه حلی اندیشیده شود؛ متاسفانه بنیاد شهید به دادن یک نامه که هیچ ارزش قانونی هم نداشت اکتفا کرد و پس اجرای حکم تخلیه هم جهت رفع تکلیف یک دیدار با مادر شهید داشت. سوال اینجاست که آیا وظایف بنیاد شهید به یک دیدار ختم می شود؟ آیا بنیاد شهید نمی توانست یک محلی را در نظر بگیرد و مادر شهید را به آنجا منتقل کند که حرمت این مادر هتک نشود؟

در حال حاضر لوازم منزل این مادر شهید به همت پایگاه بسیج شهید آوینی در محلی انبار شده است تا بتوانند محلی را جهت اسکان این مادر دلسوخته فراهم کنند. باشد که شرمنده شهدا نشویم.

 

اینستاگرام
سلام. اگه پسرش می بود نمی گذاشت مادرش بی خانمان شود.
فکر می کنم از طرف سپاه به جبهه رفته و شهید شده، لذا سپاه باید پاسخ دهد.
بنیادشهید را خیلی بزرگ کردید این نهاد اول انقلاب و جنگ فعال بود حالاهیچی نیست وبید به مردم واگذار گردد.
جنگ مال مردم پولش مال دولت
سلام ، زنده باد بسیجیان غیور که همواره پشتیبان و حامی ارزشهای نظام اسلامی هستند و بدبخت افرادی که نسبت به حفظ حرمت مادر شهید کوتاهی کردند.اینگونه اقدامات و سایر گناهان کبیره مشابه مسئولان در نظام اسلامی که در پناه قانون جمهوری اسلامی اقدام میگردد نشان از اشکالات اساسی قوانین دارد که بارها مقام معظم رهبری در خصوص تجدید نظر در قوانینی که مغایر با شعایر نظام اسلامی میباشد دستور دادند تا اقدام گردد اما هر مرجعی تلاش میکند مشکل را به گردن ارگان دیگری انداخته تا خود را از بار مسئولیت رها کنند لذا منش اینگونه مسئولان با خط مشی نظام اسلامی کاملا مغایر و غیر قابل قبول است. در این راستا آمارهای اعلامی توسط دولت نیز پوچ و بی اساس است.
چنین مسئولانی باعث حتک حیثیت مادر شهید شدند که در نظام اسلامی دارای ارزش بسیار والایی است اما اینطور توسط مفسدان نفوذی در نظام اسلامی به راحتی و بدون هیچگونه معارضی رواج یافته است.
میدانیم افرادی در پستهای حساس کشور مثال رییس جمهور و رییس مجلس فعالیت داشتند که معلوم شده افرادی فاسد و ضد انقلاب بودند اما همچنان اقدامات و دستورات ضد انقلابی آنها در زمان تصدی پست های حساس همچنان اجرا میشود که نمونه بارز همکاری با دشمنان اسلام و ضدیت با ارزشهای نظام میباشد.
متولیان امور خانواده های معظم شهدا در قبال این مسائل سکوت کردند.
در هیچ جای دنیا مثل ایران نسبت به خانواده های جانباختگان جنگ چنین بی حرمتی نمیشود.
به هیچ وجه نباید به خانواده شهدا بی احترامی شود و بنیاد شهید مقصر است
ای وای برما ،ای وای برخون مطهر شهدا...این رسم جوانمردیه؟
درود ونهایت احترام بربرادران بسیج نشان دادید که همیشه دلسوزوسرآمدهستید.خداپسرشهیدش بیامرزد اگرزنده بودحتمأفکری برای مادرش میکرد
دوستان کارمندان بنیادشهید ماننددشمن به ایثارگران نگاه میکنند بنیاد شهید خدمت به ایثارگران کاش به بسیج واگذارشود....باوربفرمائیدبنیادارزشها رازیرپاگذاشته است اگرجانبازی یافرزند شهیدی دراداره بنیاد شهید آتیش بگیردکارکنان بنیاد بجای آب ازبنزین برای خاموش کردنش استفاده میکنند .شمامیگوئیدفکری برای اساسیه این مادر شهیدمیکردند
کاش خدمت به خانواده شهدا وجانبازان مثل اول انقلاب به بسیج محول میشد..نه بنیاد
بارک ... به غیرت مسوءلین
با عملكرد بسيار ضعيف بنياد شهيد و جانبازان در طول اين سالها چنين اتفاقاتى نه تعجب دارد. و نه دور از انتظار است. وقتيكه جانبازى را به گناه اينكه براى مشكلش به بنياد رفته رئيس بنياد منطقه و كاركنانش با جانباز درگير شده. و جانباز و همسرش را به زندان مى اندازند. و يا جانبازى را تا سرحد مرگ كتكش ميزنند. و راهيه بيمارستانش ميكنند. ديگر ريختن اساسيه مادر يك شهيد نه دور از انتظار است. نه تعجب دارد. و متمعاً باشيد كه اين مسائل براى بنياد اصلاً مهم نيست. چرا چون خانواده شهدا و جانبازان در بنياد با يك سرى از مسئولان ... سروكار دارند. وقتيكه خود بنياد نسبت به مشكلات خانواده شهدا و جانبازان بى تفاوت است. ديگر از يك ادم عادى چه توقهى ميتوان داشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi